Summa sidvisningar

måndag 18 november 2013

Tuff WOD.

Äntligen fick jag åka till gymmet!
Det kändes som en hel evighet sedan sist.
Och ändå var det knappt en vecka sedan jag var där, haha.
Har dragits med en envis förkylning ett tag så jag bestämde mig för att inte gå ut så hårt.

Moahahahahaha.

Hur tänkte jag här?

Så här såg passet ut (exklusive en lång uppvärmning plus stretch):

5:ans WOD (5 övn, 5 reps, 5 varv), på tid!

*Squats (m hantlar)
*Squat Clean (m hantlar i händerna + upp på axlarna och ned igen)
*Push Jerk (m hantlar)
*Front Squats (m hantlar)
*Snatch (ryck m hantel)

Mage: x 5 varv
20 mountain climbers
20 ab bicykle
20 butterfly Crunches

Planka 3 x 90 sek.

Låg som en skön blöt trasa på golvet efteråt och kände mig såååå jädrans bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar