Summa sidvisningar

söndag 3 november 2013

21-15-9.

Passade på att tillbringa lite kvalitetstid med min dotter Rebecca idag.
Och kvalitetstid för oss brukar betyda träning i någon form.
Ibland pratar och diskuterar vi träning och ibland utövar vi detsamma.

Idag höll vi till på Actic - jag hade fått en gratis prova-på-vecka, så då kunde vi ju faktiskt köra tillsammans.

Vi inledde med CF-warmup och sedan fick Rebecca ta lead och jag hängde på.

Ett riktigt schysst pass blev det, men vi hade ju mer energi kvar, vi var liksom inte riktigt färdiga kändes det som, så vi körde på med en 21-15-9 WOD, bestående av:
* Utfall med en 10 kilos hantel i varje hand.
* Butterfly crunches
* Liggande rygglyft
...självklart tävlade vi mot varandra :-)
Min tid: 3 min 50 sek - snabbare kan jag!

...fortfarande lite kvar att ge...
En tabata-planka - yes!

Sedan lekte vi på mattan där man kan stretcha.
Vi stod på huvudet och på händer - och skrattade som tokiga eftersom vi egentligen inte orkade så mycket mer.

Så, lite skön stretch och några scapular pushups i rehabsyfte, och sedan var vi klara.

High Five till oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar