Summa sidvisningar

lördag 16 november 2013

Känner hopp.

Det har varit ett par dagar som inte varit särskilt upplyftande.

Hostat lungorna ur mig under nätterna, torr som sandpapper i munnen, yr i bollen - och som grädde på moset, kramper i magen.

Och förutom att jag inte gillar att vara sjuk - gör någon det? - så känner jag mig extra frustrerad över att inte kunna träna enligt plan.
Hade ju lagom fått en ny träningsveckas pass från PT-Danijela så blev jag förkyld.
Det blir lite som att dingla med en smaskig morot framför åsnans mule samtidigt som man säger: "Du får inte ta den, nana nana nana!"

Ikväll kände jag hur det vände, framförallt när det gäller magen, och det är det som varit absolut värst.

Hoppas på en god natts sömn - på Cocillana hostmedicin - och att få vakna och känna sig lite mer energifylld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar