Summa sidvisningar

fredag 4 mars 2011

Sooooo najs!

Min fredag blev verkligen galet bra!
Tack!
Tror jag ska klappa mig själv lite så där fint på axeln och säga: "Bra jobbat där Maria".

Blev först bjuden på frukost och pussar av underbara maken - vilken start va´?

Lite senare intogs en underbar lunch hemma hos mamsen & pappsen; Stekt salt sill med löksås - vilken smekning för gommen...!

Efter en sådan uppladdning gav jag mig av mot gymmet och körde på med mitt B-pass, allt enligt nya "direktiv" från min snälla PT :-)
Att sedan få lite mellis, kaffe & en skrattstund hemma hos en fin vän blev liksom verkligen som grädde på moset!
Å vips hade klockan blivit Zumba-dax!
Och inte vilket Zumbapass som helst heller - det var dags för Zumba-marathon på Dansverkstan!
Ett rasande roligt tempo med mycket glädje och inspiration, massor med skratt och svett!

Och vad infinner sig efter en sådan här omgång tror ni...?
H U N G E R!
En god matig sallad tillsammans med en riktigt fin vän fick avsluta denna sköna dag...hoppas det inte dröjer länge tills nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar