Summa sidvisningar

lördag 12 mars 2011

Prickiga fönster?

Är det bara jag som har prickiga fönster hemma?
Eller prickar förresten, fönstren är verkligen inte bara prickiga...!
De är randiga både på tvären och längden plus att man kan ana små söta tassavtryck på vissa av dem...hmm!
Nåja, jag har den perfekta lösningen på problemet!
Om det nu kan klassas som ett problem...hmmm, är inte säker faktiskt.
Eller jo, det är ju lite enerverande att man inte riktigt ser bra ut (haha!) men å andra sidan kan jag ju alltid öppna dörren och titta ut!
Och till på köpet får jag då frisk luft!

Såååå, jag tar nog en rask promenad i solskenet och när jag kommer hem igen så har jag med största sannolikhet glömt bort hur prickiga fönstren är!

En annan lösning kan vara att dra ned rullgardinen...!

Återigen, för att vara lite filosofisk, vad det för mig handlar om, är att ta till vara på Livet...Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar