Summa sidvisningar

torsdag 24 mars 2011

Flow...?

Undrar om det är det omtalade F L O W : e t  (är det ett riktigt ord...?) som jag håller på att upptäcka?
För varje dag som går sedan jag slutat på mitt arbete så stiger energinivån några snäpp :-) samtidigt som jag tydligt känner att jag kan vara här och nu och helt och fullt gå in för det jag gör precis just då.

En märklig känsla...dock inte alls oangenäm.
Tvärtom, det är en häftig och skön känsla!

Att upptäcka att tid & rum bara försvinner när jag är på gymmet och brottas med maskiner och hantlar och gud vet allt...
Att upptäcka att jag plötsligt njuter av min träningsfria dag...
Att upptäcka att jag faktiskt kan dansa salsa utan att tokglo på intruktören hela tiden...istället njuter jag av att vara mitt-i-dansen...

Undrar om jag kan lura med mig något barn att hänga med till typ Lek & Bus och leka i bollhavet...det var alltför länge sedan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar