Summa sidvisningar

onsdag 2 mars 2011

Konsten att behärska sig...

Idag börjar mitt nya Liv!

Ja, i alla fall en ny träningsperiod, med nytt träningsschema...oooohhhh!
Tanken är att jag ska utöka antalet pass men ha ett annorlunda upplägg avseende träning av olika muskelgrupper så då blir det lite kortare men satans så tuffa träningspass och dessutom lite oftare.
Då kommer det inte funka att köra lite extra här och lite extra där, bara för att det är kul...!

Och här kommer vi raskt in på min "akilleshäl" typ...

A t t  s ä t  t a  g r ä n s e r!
Jag funkar ju lite så, att när något är himla härligt och kul, ja då lägger jag i min högsta växel och kör på liksom!
Men ibland är måttfullhet att föredra, särskilt om det ska bli några muskler på denna kropp :-)

Så, jag hör och lyder - O Stora Mäktiga Rara PT :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar