Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2011

Framåt...!

Idag lämnar jag det stora  B L Å  och allt vad det innebär.
Mitt hjärta känns lätt som en fjäder och jag har flera gånger hittills idag kommit på mig själv med att sitta med ett stort fånigt leende i ansiktet :-)

Pappren är påskrivna och inskickade - c h e c k !
Mailen rensad - c h e c k !
Telefonen lämnad till chefen - c h e c k !
Avskedsmail till kollegor och tillika vänner skickat - c h e c k !

Återstår...?
Hejdå-kramas med A L L A !
Sista rycket får bli lite senare i eftermiddag...då lämnar jag ifrån mig dator och badge också så klart...!

Mot nya äventyr!

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt vännen! Gläds med dig! Det här kommer göra dig gott tror jag! Så låter det iaf på dig! Visst är det spännande att få påbörja nya saker? Man behöver nya utmaningar, det mår man nog bara gott av! Lycka till med allt nytt! Många kramar!

    SvaraRadera