Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

Kan man dansa med en stång?

Senaste hetaste träningsformen är nog Pole Dancing - sexy indeed...:-)

Har en vän som provat och hon är redan helfrälst!
Jag ska väl erkänna att jag är jättesugen att prova men drar mig lite för det då jag har förstått att man ska ha så lite kläder på sig som möjligt - allt för att inte glida av pålen, nej jag menar stången så klart :-)

Jisses - typ hotpants och linne!

Har dock en känsla av att jag kommer känna mig aningen floffig runt stången...


Men man kanske skulle ta och utmana sig själv och ge det en chans...jag menar, vad är det värsta som kan hända?
Att man ramlar av stången och kommer hem med kroppen full av konstiga blåmärken, haha!
Och det är ju inget farligt eftersom både självförtroendet och kroppen har en utmärkt läkningsförmåga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar