Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2011

Lättpass...ehhh?

Bestämde mig för att köra ett Zumba Gold-pass ikväll, på bästaste Dansverkstan med den absolut tokroligaste, mest inspirerande tjej jag träffat!

Nu är det ju så att Zumba Gold  I N T E  betyder att det är ett superavancerat pass, utan precis raka motsatsen, egentligen...
Det är ett lite lättare pass som är tänkt för nybörjare, om man kanske har något fysiskt handikapp, etc.

M E N . . .

...som med allting här i livet kan man ju  V Ä L J A . . .
I detta fallet kan man ju välja hur jobbigt man själv vill göra det hela...!

Såååå...jag tog ut mig fullständigt - gav järnet - all in - fick kramp i magen (=BRA!) - skrattade - svettades så håret blev genomvått...ahhhh, galet underbart!


Undrar om jag ska ta och införskaffa mig ett svettband...?
Förstora Svettband 2-pack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar