Summa sidvisningar

måndag 7 mars 2011

Hämtar kraft...

Efter en lååååång dag på jobbet känner jag mig som en urvriden disktrasa på vägen hem i bilen...!
Arbetsdagen blir fasansfullt lång i och med att jag har min arbetsplats T O L V mil hemifrån - puh!
Upp i ottan för att snygga till sig samt kasta i sig en tallrik smaskig gröt, mums!
Raskt vidare ut till bilen och sedan sitter jag fast där i en timme och en kvart cirkalisa...!
Tur jag fick kaffe av maken på vägen - tack!
Sedan blir det liksom sammalika procedur efter arbetsdagen, fast åt andra hållet då...!
När vi sedan närmar oss Västerås så har jag hunnit "känna mig sjuk", "lite trött", "ont i huvudet" ungefär 378 gånger...jisses vilken gnällapa...:-)

Då gäller det att med fast hand styra kosan hemåt och byta om till träningskläder för att dra på Zumba Fitness!
När jag väl kliver in genom dörrarna till Dansverkstan så känner jag hur allt negativt släpper, både genom att möta alla fantastiska människor som också tagit sig dit, men också hela känslan av glädje och harmoni, energi!

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar