Summa sidvisningar

onsdag 9 mars 2011

Fredag hela veckan!

När onsdagsfrukosten väl var intagen och sonen skjutsad till skolan - Nej, han fick INTE cykla då det fortfarande är minusgrader = Jag = elak mamma - gav jag mig av mot gymmet, härligt - som jag längtat!
Under uppvärmningen drar jag som vanligt på musik i mina hörlurar, så det dånar lagom skönt, och när första låten strömmar ut så känner jag hur jag liksom flyger fram på crosstrainern!
Resten av passet kunde jag mosa på som självaste Karl-Alfred, stark som oxe!
Tänk vilken fantastisk effekt riktigt bra musik har!
Det enda kruxet är att jag ibland sjunger med, om jag liksom är riktigt uppe i varv, och det låter väl inte så där himla vackert - typ till Waka Waka med Shakira...:-)
...men vad gör det om hundra år?

1 kommentar:

  1. om hundra år gör det nog inget men det kanske gör det nu för övriga "gäster" på gymmet ;-)

    SvaraRadera