Summa sidvisningar

onsdag 16 mars 2011

Smidig som ett kassaskåp eller?

Seriöst, nu är det sabla halt ute...all is & snö som smälte tidigare i veckan har nu frusit på och det är typ blankis  ö v e r a l l t!

Kände mig hyfsat mjuk & fin i kroppen efter kvällens galna underbara Zumba Fitnesspass med lika underbara Daniel...men det gick relativt snabbt över när jag skulle ta mig ur bilskrället hemma...haha!
Sätter ned fötterna och ska häva mig ur bilen - jaaaa, jag har lite träningsvärk, haha - men då inser jag att någon jävel har monterat skridskor på mina fötter under bilfärden hem...eller?!
Nädå, det är bara den där sabla blankisen som spelar mig ett spratt...!

Sååå, det blir till att hasa sig fram över uppfarten fram till huset och värmen...anar att jag var väldigt lik en 97-årig käring som gjort i brallan...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar