Summa sidvisningar

söndag 13 mars 2011

Insikt...

Lördagen bjöd på en vilodag - en Aktiv Vilodag - från träning, d v s styrkepass, Zumba, Step och så vidare...!

Att det sedan gick sta och blev soligt och vackert och ett underbart vårväder visade sig från sin absolut bästa sida gjorde detta med  V I L A  lite svårare.
Men jag tänkte att en rask promenad inte kunde skada så jag knatade på i lite drygt en mil...vilket visade sig presterats med en hastighet av 7,79 km/h!!
Svettig och härlig kände jag mig när jag kom hem det kan jag lova!

Dock fick detta konsekvenser...:-(

Skavsår på ena hälen samt ont i  F R A M B E N E N  ....
Jaja, skenbenen, eller benhinnorna, same same...
Sååå, slutsats - jag ska hålla mig till styrketräning, Zumba Fitness, och så småningom börja löpträna (för det fixar mina framben utmärkt!)

Dags att byta om och dra mot Dansverkstan och dansa Mixit 30+!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar