Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

Blandad kompott!

Just detta med träning kan ses som oerhört provocerande när man skriver och pratar om det...Bara att ha siten funbeat kopplad till facebook kan vara känsligt för vissa...

För det mesta handlar kommentarerna på just facebook om att man inte hinner träna, att man inte orkar, att man har en massa "borden" och "måsten" att ta itu med på hemmaplan, typ städning.

För mig är det rent kvalificerat struntprat.

Jag vet vad jag pratar om eftersom jag faktiskt befunnit mig där själv för några år sedan...
Det går att finna  M I L J O N E R  ursäkter till att inte träna...

Och då är det så enkelt att man  I N T E  har bestämt sig för ATT träna, ATT ta hand om sin hälsa, och ATT man helt enkelt har VALT att inte träna.

För träna i någon form, ja det kan  A L L A . . .

Idag på gymmet var det som en stor gott & blandat-påse av härliga träningsmänniskor!

En kvinna av utländsk härkomst med nästan hela kroppen täckt samt "huckle" på huvudet...
En smal liten man balanserandes på en pilatesboll, ätandes en banan...
En ung mamma med sin bebis sovandes i vagnen tränar så svetten sprutar...
Ja, listan kan göras låååång...men slutsatsen blir ändå densamma:
VILL man så KAN man!

Hitta Din egen träningsform och bestäm Dig för den helt enkelt - då kommer Du att lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar