Summa sidvisningar

måndag 30 december 2013

Väl omhändertagen.

Min härliga syrra Bettan - I just looooove you!
Jag är ju inlagd på sjukhuset och utreds för min svåra huvudvärk.
Och jag är väl inte direkt ensam om att tycka det är aptrist att ligga inne.
Så när jag då får besök så känns saker och ting lite lättare.

Nu är ju Bettan inte riktigt som alla andra, haha, och det är väl just därför vi kommer så bra överens.

Jag menar, hur många får fot- och handmassage när de ligger på sjukhus?
Hur många får en liten väska med diverse god- & nyttigsaker när de ligger på sjukhus?
Hur många får snorgrina på sin väns tröja när de ligger på sjukhus?

Nu ligger jag i min sjukhussäng, väl omstoppad, och mår, efter omständigheterna, bättre, åtminstone mentalt sätt.

Upptankad med Bettan-energi och preppad med kvällscocktail á la droger så hyser jag stora förhoppningar om att jag ska få sova lite inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar