Summa sidvisningar

tisdag 31 december 2013

Gnällstund.

Jag tycker faktiskt lite synd om mig själv just nu.
Känner mig liten och ynklig.
Extra ynklig idag eftersom det är Nyårsafton.
Planen var ju att fira nyårsafton hemma hos oss, tillsammans med Bettan & P-A plus ett gäng ungdomar och så Jean-Paul med Josef & Jessica.
Laga mat tillsammans, duka vackert, klä upp sig lite - och liksom ha en sådan där mysig och trevlig kväll tillsammans.

Och det sket sig ju kapitalt.

Men men, det blir ju nytt år oavsett vad, och det är ju tur.

Men jag hoppas att vi får lite extra god mat ikväll, och kanske någon festlig partyhatt - det skulle ju göra saker och ting lite mer uthärdligt.
Å andra sidan snackar vi om landstinget...så vad är oddsen?

Jag ser ut lite som att jag varit i slagsmål...söndernålad lite här & lite där...det får vara min nyårsmake-up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar