Summa sidvisningar

fredag 13 december 2013

Lång dag.

Jag är en extremt morgontrött människa.
Typ som Kalle Anka på Julafton, ni vet när Musse väcker honom i husvagnen.

Men så plötsligt händer det.
Jag vaknar före väckarklockan.
Galet pigg och vansinnigt hungrig.
Säger till maken: "Snäääälla kan vi gå upp och äta frukost? Nu meddetsamma."
Jo, han tittar lite konstigt på mig.

Så efter god frulle kände jag mig redo för gymmet.
Japp. Ni läste rätt.

Åkte till Member24 och körde ett riktigt bra gympass med fokus på bröst/triceps samt mage.
Och så hann jag springa på löpbandet också.

Fortfarande pigg. Oförskämt pigg.

Drog till nästa ställe och unnade mig en halvtimme i kärring-grillen innan sjukgymnastdejt.

Jotack, det kändes. Muy bien.

Avslutade med världens bästa yogaklass under Angelica Solstråles guidning.

Mums vilken dag. Men nu är jag trött.
Skönt trött.

Hej kudde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar