Summa sidvisningar

tisdag 31 december 2013

Nyårsaftonsbus.

Det är ju nyårsafton idag, vilket för de allra flesta betyder partaj & festligheter.

Och jag är fortfarande kvar på sjukhuset.

Inte helt kul kanske.

Men så har jag ju en underbar familj som tar hand om mig på alla sätt och vis, och det betyder allt för mig.
Och så har jag så härliga vänner också.

"Syrran" Bettan kom med nyårsfirargrejer och det gjorde ju att jag fick FIRA nyårsafton. Dessutom fick jag skratta en massa, sådär skönt befriande.
Sedan att jag somnade mitt i en mening det är en helt annan sak.

Och alldeles nyss knackade det på dörren och in kommer en sköterska som jag inte sett tidigare, som säger: "Är det du som är Maria?"
Jag: "Ja, det är jag"
Då har hon med sig ett paket från en annan härlig vän, Cissi.

Så nu kom tårarna - och det är inte för att jag har ont, utan för att jag blir rörd.

Hoppet smyger sig tillbaka. Snart är jag frisk igen.

Tack ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar