Summa sidvisningar

lördag 7 december 2013

Leker sadist.

Har unnat mig en träningsfri dag idag.
Har inte ens gått en vovve-walk.

Har dock lekt köksa typ halva dagen - i diverse projekt.

Har även hunnit med att födelsedagspresentshoppa, ja, och faktiskt lite julklappsshopping as well.

Yngste sonen och jag fick lite mystid tillsammans och vi unnade oss även lunch ute.

Och senare framåt sena kvällen kände jag hur det stramade både här och där.
Nacken har krampat flera gånger senaste dagarna.
Så, fram med gröna rullen plus mina härliga yogablock.
Och det var fantastiskt skönt att få sträcka ut, att få skönt-ont-massage av framförallt rullen. Blocken är mer sköna-sköna.

Nu känns kroppen bättre och jag längtar lite till imorrn och att ge mig hän på gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar