Summa sidvisningar

fredag 6 december 2013

PT, PT.

På fredagar brukar jag yoga plus lite rulla på rulle.

Idag blev det någonting helt annat.

Först ett zumbapass - något lugnare tempo, mindre flås - men desto mer fokus på magträning.
Både frammagen & sidomagen, eller magarna - för man har ju två sidor. Ja, och så övermagen, mittenmagen och så nedermagen.
Fatta fett jobbigt zumbapass :-)

Nåväl, efter detta hade jag tänkt att köra ett styrkepass - nej, jag är inte som andra - och idag fick jag dessutom sällskap!

Och självklart passade jag på att ta på mig rollen som PT, hehe.
Lotta och jag körde ett grymt pass där vi tränade igenom hela kroppen.
Riktigt najs - både träningen och att få träna tillsammans med en kompis!

Bonus: Linda, vår zuperzumbainstruktör, kom upp och körde lite styrka hon också.

Fin gemenskap. Att umgås på ett annorlunda men kul sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar