Summa sidvisningar

tisdag 25 juni 2013

Varm i hjärtat.

Kvällens sista Summerfitness på Djäkneberget...
Taggad till max, nytt & utmanande pass, solen skiner.
Allt stämmer så jädra bra men ändå infinner sig ett visst mått av vemod.
Fyra veckor har gått galet fort - svisch sade det!
Och vad roligt vi haft - det har varit svårt, jobbigt, svettigt, kul, fnissigt, utmanande...för oss alla :-)
Jag har haft det tryggt och så på Dansverkstan - inomhus, min miljö, ja...safe helt enkelt.
Så när frågan kom om jag kunde tänka mig att köra Summerfitness på Djäkneberget, var jag först lite tveksam, lite fundersam..."kan jag, fixar jag det, tänk om..."
Och vad glad jag är att jag vågade kliva fram och ut ur min komfortzon - för det blev mer än fantastiskt!

Så, tillbaka till vemodet.
Sista passet ikväll...
Vi gav järnet - och lite till, hehe - vi slet och svettades - jag fick ett par fina öknamn, haha - ja, det var liksom all in!

Nu så håller vi tummarna för att vi får fortsätta i Augusti!

Den fantastiskt vackra orkidén jag fick ikväll efter passet pryder sin plats i mitt träningsrum - passande va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar