Summa sidvisningar

måndag 3 juni 2013

PT.

Sedan november 2011 har jag haft en PT - underbara Angelica - och det har verkligen gjort skillnad.
Både i min träning, rent fysiskt, men också mentalt sett.
Att ha någon som peppar, uppmuntrar, inspirerar, gör så man blir modig - samtidigt som man har blodsmak i munnen, haha, gör underverk.

Och efter att jag själv utbildat mig till instruktör så har detta med PT-träning blivit än viktigare.
Jag behöver vara extra rädd om min kropp, jag behöver spara på den - samtidigt som jag behöver träna rätt för att, dels nå mina egna mål, dels orka inspirera och hålla mina egna klasser.

Så, om en vecka är det dags - PT-dejt inbokad med Angelica - och som vanligt kom frågan upp vad jag vill fokusera på, vilket brukar "straffa sig", hehe.

Jag har hur som helst önskat mig pullups-träning, tunga men färre marklyft, rörlighets- och flexibilitetsträning - gärna med, citat: "inslag av blodsmak i munne och att ha kul".

Hur tänkte jag där :-)?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar