Summa sidvisningar

onsdag 26 juni 2013

Minns & fnissar.

Hahaha, jag tror jag skrattar på mig :-)
Ligger i sängen och kollar på gamla bilder och hittade några bilder från när maken och jag var i Tällberg, på Klockargården.
Det var en underbar helg med massor av kärlek, ännu mer av fniss, och självklart en hel del god mat & dryck.
Det är underbart att få komma bort en stund då och då, att få rå om varandra, att få tid att prata med varandra.
...
Normalt sett äter jag det mesta, provar gärna nya saker och jag bangar inte för särskilt mycket.

Men syns det på bilden att jag inte gillar musslor? Alltså seriöst...jag vet inte hur lång tid det tog för mig att ens våga slicka på den där jäkla snusk-musslan, än mindre stoppa in fanskapet i munnen - och sedan dessutom svälja eländet...!
Men roligt hade vi - hysteriskt roligt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar