Summa sidvisningar

onsdag 12 juni 2013

Mallig.

Vilken härlig känsla - en egoboost absolut, i allra högsta grad!

När jag jobbar som träningsinstruktör så ligger mitt fokus alltid på att alla deltagare ska kunna hänga med i det jag visar, de ska känna sig bekväma & välkomna och tycka det är kul.

Att bli sedd, som deltagare, är också något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat.

Sedan har vi alla olika förutsättningar, olika mål med vår motion eller träning, vi är alla olika helt enkelt.

Men på mina klasser vill jag kunna erbjuda möjligheten till ett riktigt bra träningstillfälle - sedan är det upp till varje enskild deltagare hur de väljer att genomföra passet :-)

Ikväll på "Summerfitness med Maria" var vi många - lite pirrigt - och det var en fantastisk känsla att få förmånen att instruera, att få inspirera, att få peppa och se deltagarna kämpa sig svettiga!

Sedan var det så klart extra roligt att få blåsa på ordentligt i visselpipan :-)



Här kör vi situps varvat med sköna rumplyft i Tabataform - najs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar