Summa sidvisningar

onsdag 12 juni 2013

Fokus.

Efter att ha bränt av ett schysst boxningspass med grymma Kjell Fredriksson som tränare kände jag mig lagom mör i kroppen.


Hmm, det kanske hade varit najs att åka hem och fräscha till sig och käka lite middag?
Näää, har jag lovat så har jag.
Sååå, maken hämtade därmed upp mig och vi drog vidare till gymmet och Member24 - vårt nya favvohak.

Fokus idag på träning för och förberedelser till att orka göra "riktiga" chins.
Latsdrag med riktigt mycket vikt, tung snygg sittande rodd, ren magträning plus bålträning i kubik.

...nästan nöjd.

Sist men inte minst: Stark Yoga i form av bland annat Solhälsningar med fokus på rörlighet i höft.

Det kändes först lite märkligt att ta en matta, ta av sig skorna - mitt inne på golvet, bland boxingssäckar & hantlar, kettlebells & boxjumps-lådor på Member24 - och köra Yoga.
Men jag tog ett djupt skönt andetag och klev in i Yoga-bubblan och körde mitt rejs.

...nu mycket nöjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar