Summa sidvisningar

torsdag 27 juni 2013

Superdag!

Vaknade imorse med en nacke som verkade vara på lite bättre humör.
Trött men glad, positiv, ivrig att få träna lite.
Efter frulle - sen sådan - drog jag sålunda till gymmet - supertaggad såklart, men ändå med Hjärnan inkopplad och inställd på "träna med förstånd, inte dra iväg och köra på som crazy bara för att det är så kul".
Ja, för sådan är jag. Jag vill - jag kan - jag vill.
Och så blir det lite för mycket av det goda.
Så jag höll mig till min Plan, mitt Pass och det kändes riktigt skönt efteråt.
Även om det var frestande att köra mer...för vem kan liksom motså de där härligt svarta sköna kettlebellsen, eller alla schyssta slam-balls..?

Lite senare ikväll var det dags för boxning med världens bästa Kjelle - sista gången för denna omgång.
Och vilket boxningspass - jag säger bara WOW!
Krokar & uppercuts för brinnande livet, hehe - så jädrans kul!
Och visst händer det något i kroppen & knoppen när man boxas. I alla fall för mig.
Jag känner att blicken liksom blir extra fokuserad, koncentrerar mig, känner mig stark - och kommer på mig själv med att låta som om jag var med i en serietidning.
Ni vet - "POW!", "POFF!", "POW!"
Bjuder på en skön bild på Kjelle och min underbara dotter som också kör boxning med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar