Summa sidvisningar

måndag 17 juni 2013

Bort med det dåliga humöret.

Grrrr.
Var på riktigt dåligt humör idag på eftermiddagen.
När maken kom hem och vi skulle typ pussas lite för att jag sedan skulle dra på Zumba - ja, då fräste jag mest och hade ont i huvudet.

Morrrrr.

Och det var då rakt inget han var skyldig till - eller, jo, just då tyckte jag nog det, haha - men egentligen inte på riktigt.

Har ju införskaffat en ny mobil - en härligt fräsch Samsung Galaxy S4 - och den funkar finfint.
Förutom att jag inte får till mina spellistor....!
Jag som inte gjorde annat än gnällde tidigare när jag hade en iPhone 4 och körde allt via iTunes, trodde i min enfald att nu, nu skulle allt ordna sig och bli så bra.

Moahahahahahahahaha.

Fatta att jag nästan var på väg att skippa kvällens Zumbapass - på grund av att jag inte får till spellistorna!

Nåja, jag slängde i linser och slängde på mig en sport-bh - kan ju inte riskera att boobsen knockar mig mitt under Zumban, haha - och drog iväg i rasande fart.

Och vilken tur att jag åkte iväg för kvällens pass med söta härliga Anisley var precis vad jag behövde!
Latinomusik och en massa rullande höfter - och självklart en massa fniss och glada miner - kvällen var räddad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar