Summa sidvisningar

lördag 15 juni 2013

Lång dag.

Denna fredag har nog varit den längsta dagen på länge.
En bra dag - absolut - men jag vete sjutton hur jag fixade den?
Inledde dagen med att känna mig som 97 år - stel som ett kassaskåp, trött som en gris och ful-i-håret-dag - jovars, det började bra :-)

Nåja, lite frulle i magen, gott kaffe på det och sedan var det dags för skolavslutning för yngste sonen.
Och vilken tur vi hade med vädret - regnmolnen hängde oroväckande tunga och grå ovanför oss men solen gav inte upp så lätt!

Next? Till gymmet och köra lite fettförbränning på Crosstrainern, så där härligt tungt så svetten dryper - det är skönt att göra innan Yogan.
Japp, stark & tung Yoga med bästa Angelica följde på det - och wow vad det var bra för min stela kropp!

Å sedan då?
Jo en massa diverse små, men ack så viktiga ärenden och sedan raskt hem och ta en dusch för att inte lukta usch.
Mat i magen, jatack!

Uträtta lite fler ärenden...puh...sedan hämta voffen...sedan skjutsa sonen till kompis i Sätra Brunn - de ska LAN:a hela helgen.

Mmmm, kaffe - gottigottgott - och kramas lite med fina kusinen min.

Kvällen tillbringades i soffan, tätt ihop med älsklingen, tittandes på "Greys Anatomy" - bara fem (5!) avsnitt, haha!

Gott Im Himmel vad det ska blir skönt att ligga till sängs nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar