Summa sidvisningar

torsdag 13 juni 2013

Som en påse Gott & Blandat.

Sitter här och kliar mig i huvudet.
Att det ska vara så klurigt. Att det ska vara så svårt att begränsa sig. Att det ska vara så svårt att välja.

Jag försöker få lite struktur på mina styrkepass på gymmet, alltså min egen träning, och det är då rakt ingen "walk in the park".

Tänk er själva om ni fullkomligt älskar godis - älskar godis i alla dess härliga former och smaker.
Och så radar någon upp ALLT på en rad, eller lägger ALLT i en skål och så säger någon: "Välj klokt 5-8 sorter för det är allt du får ta".


Men hallåååååååå!

Just nu försöker jag rangordna övningar och sånt för att få ett grepp om hur det skulle kunna se ut.
För så är det, jag behöver ha struktur på gymmet annars är risken överhängande att jag fastnar där i ett par timmar - bara för att det är så jäkla roligt.
Dessutom är det inget bra för mig om jag inte har struktur och planerar - jag blir sliten i kroppen, på fel sätt - jag har mina mål med min träning och det är det jag måste utgå ifrån.

Och så vill jag lite känsla av att bli plågad, på ett bra sätt, det ska liksom kännas i kroppen att man har jobbat hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar