Summa sidvisningar

onsdag 5 juni 2013

Testuppföljning.

Sedan cirka en och en halv vecka tillbaka testar jag för Svensk Hälsokost B5 Pantotensyra - bra för hud, hår & naglar och jag tänkte det kunde vara på sin plats med en delrapport:

1) Man ska inta denna kapsel tillsammans med rikligt med vatten, och det behövs vill jag lova. Om man slarvar det minsta med just vattnet så känns det som om kapseln liksom fastnar i halsen och sedan sitter den där - ja, den sitter inte där på riktigt såklart, utan det är med en obehaglig känsla. Och då är jag ändå en van kapsel-sväljare då jag intar både Zink och Magnesium i just kapselform.

2) Jag har inte märkt av någon förändring på vare sig hud, hår eller naglar, men det kanske kommer?

3) Möjlig bieffekt? Sedan jag började äta dessa kapslar har jag blivit hård i magen och har som lite magknip emellanåt - jag vet inte om detta är en olycklig slump så jag får återkomma längre fram.

Test - to be continued.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar