Summa sidvisningar

tisdag 10 juni 2014

Pressa, pressa och ro.

Efter att ha letat nycklar hemma så gav jag blanka f*n i att jag inte hittade dem och tog en rask promenad ned till gymmet på stan.
Det hade varit skönt att få cykla ned i dag. Men man kan inte alltid få som man vill.
Särskilt inte när man är tokslarvig.

Lagom förbannad och irriterad på mig själv var det lätt att ge sig på bänkpressen. Hehe.

Men va fan....

Inget bra när man inte har fokus på rätt saker.

Man kan inte ligga och tänka på nycklar och tro att man ska kunna pressa 40 kilo från bröstet.
Believe me.





Som tur var kom Member 24's senaste tillskott, PT:n Mattias, förbi och snackade lite.
Och jag fick förmånen att snacka - och framför allt praktisera - teknik i bänkpress.

Så jäkla bra!

Och då gick det bättre.
Så mycket bättre att jag inte behövde passning på de sista seten.

Tack Mattias - vi kommer definitivt att träna ihop fler gånger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar