Summa sidvisningar

onsdag 4 juni 2014

Dyngsur & lycklig.

80 - åttio minuter svettig, kul, busig zumba.

Sjöblöt på hela kroppen. Dyngsura kläder. Håret ligger slickat mot huvudet.
Jag är svettig i öronen.

Doftar som en nyponros. Eller inte.

Superlycklig - med ett fånflin över hela ansiktet - åker jag sedan hem, för att toppa med svett-yoga.

Hehe.

Hälsar Solen välkommen i ett skönt flöde.
Bygger på med sköna höftöppnare.
Trebent hund blir till halv brygga.
Det liksom bara rasslar till i kroppen och jag behöver inte ens tänka.
Jag bara gör.
Sträcker, andas in, håller andan, andas ut, böjer.

Toppar med att vårda min högra piriformis. Och det gör jag med hjälp av en hård sk lacrosse-boll som jag petar in under rumpan för att därefter fälla ut benet åt sidan.
Ont. Ont. Ont. Mindre ont.

Avslutar med Savasana och får en kärleksfull slick på näsan av voffen.

I feel more than great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar