Summa sidvisningar

tisdag 3 juni 2014

Jag mår så jävla bra!

Wooooohoo!
Ikväll fick jag förmånen att hoppa in som vikarie och leda Outdoor Bootcamp på Actic.
Eller nu blev det ju ett Indoor Bootcamp eftersom regnet stod som spön i backen.

Hade förberett ett - enligt mina mått mätt - superpass, hehe.

Väl utvalda ingredienser, som:
Kondition, styrka, smidighet, explosivitet.
Kryddat med överraskningar och träningsglädje.

Och vilken energi!
Vilken glädje!
Och ofantligt mycket svett!

För att inte tala om de härligt rödmosiga leenden jag fick tillbaka.

Kvittot liksom.
På att man gjort något bra, att jag lyckats inspirera och peppa, att coacha och driva på, så att en annan person verkligen gör sitt allra bästa.
Ger järnet fastän orken är slut.
Som med min hjälp driver sig själv framåt och ger det där extra.

Ja, jag är skyhög och skitlycklig.

Det här är det jag vill hålla på med ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar