Summa sidvisningar

måndag 9 juni 2014

Jag gjorde det igen.

Idag var det dags för mitt andra Bootcamp.
Summer Sweat Bootcamp.

Ja, det kanske är fånigt att sätta namn, eller en etikett, på ett fyspass - vad vet jag.
Men för mig är det viktigt, det betyder något, jag tycker det är roligt.

Både att köra fyspass och att sätta roliga namn på dem.

Vi började med Bootcamp Vårskrik och välkomnade Våren.

Och vips blev det gröna lite grönare och det blev lite varmare - ja, först blev det kallare, jag vet, men sedan kom värmen.

Nu idag välkomnade vi Sommaren med Summer Sweat Bootcamp.

Och jädrar i min låda vad bra det blev!

Skön uppvärmning först såklart.
Sedan fortsatte vi med två-och-två-övningar.
Vi välte åsnor, vi hoppade över varandra och vi körde självklart rövkrok.


Och som vi skrattade - och svettades.

Solen värmde oss och vi blev än mer svettiga.

Sedan var det dags för det "riktiga" fyspasset.
Cirkelträning de lux bland sandsäckar - tack mitt kära schyssta gym och Mr B för att du skänkte mig dessa, battlerope, hantlar, boxjump-låda, medicinbollar....

Alltså kan det bli bättre?

Ja, såklart att det kan bli bättre - haha - men idag var det absolut toppen, och nästa gång kommer det bli ännu roligare, ännu tuffare, ännu svettigare.

Men det är få saker som slår den härliga känslan som uppstår när jag ser hur alla kämpar, alla ger järnet - ja, någon försöker fuska ibland men det brukar inte falla väl ut, hehe - alla är här för att de vill ta hand om sin kropp, sin hälsa och samtidigt ha det riktigt kul!

Jag längtar redan till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar