Summa sidvisningar

söndag 18 augusti 2013

Träningsvärk i kubik.

Fantastiskt vad nyttigt det är att ruska om kroppen lite grann!

Jag tränar mycket och gärna. Håller mig - på det stora hela - till min träningsplanering.
Och visst får jag träningsvärk. Jag känner att det händer saker i kroppen, jag utvecklas.

Men så ibland så behöver jag en extra endorfinkick. En extra rush. Känna lite mer.

Så. I fredags var jag och min dotter Rebecca och körde "Fredagsfys" på Sport Performance Center.
Crossfit-inspirerat och precis så där asjobbigt och härligt som jag vill ha det, haha.
Efter passet låg jag och flämtade som en utmattad säl.
En utmattad säl med ett leende över hela kroppen, typ.

Idag är det söndag.
Och mina överarmar är fortfarande helt f*cked up, hehe, det gör liksom ont när jag ska lyfta täcket för att bädda upp...ja, ni fattar.

Så, vad drar jag för slutsats av detta då?
Mera armträning helt enkelt.
Imorrn är det dags igen, men då i egen regi på Member24.

Längtar redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar