Summa sidvisningar

fredag 30 augusti 2013

Övning ger färdighet.

Fredagar är normalt sett en träningsfri dag för mig.

Men idag var jag sugen på att yoga.

Och visst, yoga kan jag mycket väl utöva hemma, på egen hand.
Men allra mest gillar jag att yoga i en klass, under ledning av en bra yoga-instruktör (läs: Angelica).
Så, lunch-yoga fick det bli, med Angelica.
Och det var precis vad min kropp behövde idag!

Stark & skön yoga, med svetten porlande, stela muskler fick sträcka ut...och på köpet fick knoppen sitt.

Mentalt närvarande, här & nu, blev jag glatt överraskad över de fina resultaten mitt yogautövande på egen hand gett.
Med alldeles för stela höfter har jag, på egen hand - mycket flitigt - yogat med stort fokus på att förbättra rörligheten i just höfterna.

Så kom ihåg det: Du blir bra på det Du tränar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar