Summa sidvisningar

torsdag 8 augusti 2013

Blöt på hela kroppen.

Ja, det regnar nu.
Men det är inte från regnet jag blev blöt på hela kroppen, hehe.
Det var Zumban som gjorde det :-)
Härligt, inspirerande, lyckorusiga, svettiga Zumba Fitness med finaste Anis!

Efter 70 minuter Zumba var jag blöt & saltklibbig på heeeeela kroppen, ni vet, sådär så fingrarna liksom klibbar ihop.
Och fullständigt galet lycklig.

Sedan blir det faktiskt extra ansträngande på Zumban när jag inte kan låta bli att sjunga med. Mera flås liksom.
Men det går faktiskt inte att låta bli *fniss* det går bara av farten.
Och jag sjunger förmodligen inte ett enda ord rätt, men vad spelar det för roll, så länge ingen hör mig :-)
Eller, förresten, jag tror inte jag skulle bry mig särskilt mycket om någon hörde mig heller, jag bjuder på den :-)
Me not just like Zumba Fitness - me loooooove it!

2 kommentarer:

  1. Du är en oerhört vacker kvinna och jag beundrar dig! Och jag älskar att läsa din blogg. :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Det var väldigt fint skrivet, vad glad jag blir!

    SvaraRadera