Summa sidvisningar

torsdag 22 augusti 2013

Slackline.

Personalmöte ikväll.
Snart startar terminen - fylld med härlig dans, träning och bus - och självklart behöver vi en mini-kickoff.

Vi bjöds på grillade läckerheter och sedan smarrig tårta - mums!

Men det bästa kom sist, hehe.
Alla fick testa att gå på slackline - wow, superspännande ju!
Och lite pirrigt faktiskt. Jag hade aldrig testat innan, så detta var premiär.
Men med proffsiga Marcus som coach så var det inte så svårt som jag trodde.
Visst var det svårt, och lite darrigt, men det var riktigt kul!
Och ja, visst kom det ett och annat skrik, eller tjut, när jag höll på att ramla, men det bjuder jag på. Det var ju inte så att jag var den enda...
I början höll jag i Marcus med båda händerna, men sedan släppte jag ena handen. Ja, jag vågade till och med släppa båda och ta ett steg på egen hand!
Hoppas verkligen att det blir fler tillfällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar