Summa sidvisningar

söndag 4 augusti 2013

Kvalitetstid minsann.

Efter att ha ätit mysfrulle med maken kände jag mig super-redo att åka till gymmet!
Detta är något jag lagt märke till - att jag verkligen längtar till att få åka till gymmet och liksom bara mosa - just efter jag haft en skön träningsfri dag.
Kroppen återhämtar sig och bygger & grejar. Känns bra.
Knoppen hinner också återhämta sig - jag hinner reflektera över hur senaste passet gick, hur kroppen mår och så vidare, vilket gör att jag får en känsla för hur nästa pass ska se ut.
Visst, jag har en planering för min träning, men för mig är det viktigt att känna efter just hur det känns i kroppen.

Balans.

Så, idag på gymmet blev det tung Benpress, både med båda benen och ett ben i taget - enbensbenpress, vilket roligt ord, haha :-). Det blev Bänkpress, squats, feta magintervaller...och en hel massa mer bra övningar.

Har en känsla av att det kommer kännas i kroppen imorrn, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar