Summa sidvisningar

tisdag 20 augusti 2013

Sista kvällen med gänget.

I sommar har jag kört utomhusträning på sköna Djäkneberget i Västerås.

Det har varit ett samarbete mellan Dansverkstan i Västerås, där jag under vår- och hösttermin arbetar som instruktör i CrossFitness, Core och TRX, och nätverket Vänliga Västerås.

Konceptet har gått ut på att ge Västeråsarna en chans att testa på denna träningsform, att ge alla en möjlighet att komma igång med sin träning - och det utan att det kostar ett öre.

Japp, jag har gjort detta for free, och det känns fantastiskt att jag har fått den möjligheten.

Att få förmedla den glädje och känsla jag själv känner när jag tränar - att få se andra människor utvecklas, för de har de gjort, tro mig - och att få så mycket härlig energi tillbaka.
Helt fantastiskt!

Ikväll var det sista passet - lite vemodigt måste jag erkänna - men redan nästa vecka drar ju terminen på Dansverkstan igång och min förhoppning är nu att jag lyckas så ett frö hos deltagarna.
Ett frö, till en start på ett skönt och aktivt hälsosamt liv - för att inte tala om hur roligt vi kommer ha det under hösten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar