Summa sidvisningar

måndag 26 augusti 2013

Köttigt pass.

Efter att ha vilat under helgen så kände jag mig supertaggad inför gymmet idag!

Och med vila menar jag då inte att jag legat på soffan och ätit praliner - inte för att det är något fel att äta praliner, eller ligga på soffan för den delen - utan det har varit ett par träningsfria dagar.

Ett par välbehövliga dagar.

Och det märktes idag på gymmet - energifylld till max - det blev verkligen ett grymt pass!

Ja, jag var så jädra taggad att jag kastade en stor 4 kilos boll rakt i makens "heliga"...!
Fatta vilken syn!
Men det var såklart inte med flit...
Jag skulle köra situps med denna 4 kilos boll och kasta den upp till maken...och blev så jädra slut att jag kastade bollen för lågt.

Avslutade med skön yoga-stretch.
Supernöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar