Summa sidvisningar

tisdag 2 december 2014

Training Day.

Axlar- och ryggpass stod på schemat idag.

Och så Gymclass med bästa Kristoffer.


Idag gjorde jag lite tvärtom - jag inledde med Kristoffers grymma crosstrainingklass, väl uppvärmd - och avslutade med mitt pass för axlar och rygg.

Jag tänker att det är bra att röra om lite i kroppen ibland.
Kroppen har ju en tendens att vänja sig vid hur man tränar, när man tränar, och så vidare.
Och risken med det är att utvecklingen som man vill ha uteblir, alternativt tar längre tid.

Resten av dagen ägnades åt lunch- & kramdejt med fina kusinen Jessica, att besvara mail och telefonsamtal kring lördagens tidningsreportage i VLT, spännande samtal kring ett eventuellt annat nytt reportage, CV-uppdatering, 
Och lite till.

Toppade min fantastiska dag med en grymt stark och välgörande Yogaklass med solstrålen Angelica.

Att sedan mysa i soffan, tillsammans med maken, och avnjuta en skål soppa med gott tillhörande bröd knöt ihop det hela.

Life is good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar