Summa sidvisningar

söndag 21 december 2014

Personlig Torterare & hustru.

Joråsåatteeeee.

Jag har fått förmånen att träna min älskade make.
Styrketräning. Löpträningen är han hyfsat kapabel till att sköta själv.

Så, nu gör vi saker "my way".

Och då är det all in som gäller.
Funktionsanalyser.
Fystester.
Konditionstester.
Styrketester.

Och inga maskiner - istället fokuserar vi på fria vikter, smarta träningsupplägg och tema "less is more".

Så idag blev det lite osamsvarning.
Jag fick liksom ryta i lite.
Vara bestämd.

"Det är så här jag jobbar. Och du har valt att komma till mig."

En svettpuss senare var vi sams igen och vi kunde fortsätta träna.

Jag har en känsla av att vi kommer få en spännande och utvecklande resa tillsammans.

Och så får vi hoppas på att det inte slutar med skilsmässa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar