Summa sidvisningar

torsdag 11 december 2014

Bästa på hela dagen.

Körde PT-pass med grymma Kristoffer på Member 24 idag.

Knäböj.
Back Squats.

And god damn vad vi körde - eller jag i alla fall :-)

Hur som helst.

Efter ett antal ton back squats tyckte jag ändå att jag kände mig förhållandevis snärtig och fräsch i benen...
Ända till jag klev ur bilen hemma.

Hahahahahahaha.

Benen var liksom stela samtidigt som de var mjuka som överkokt spagetti.

Hur som helst. Jag fick ju vad jag ville. Knäböja.

Senare på eftermiddagen när jag ojade mig lite lätt över mina ben så hör jag hur posten dimper ned ur brevlådeinkastet.

Och där låg det.
Första julkortet för i år - och det överlägset bästa!

Sebastian och Kristoffer - ni pryder nu familjens kylskåp :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar