Summa sidvisningar

onsdag 5 november 2014

Premiär.

Slängde ur mig en fräck fråga till en av tränarna på BK Rapid för ett tag sedan.

"Behöver ni någon extra fystränare?"

Och så förklarade jag att jag utbildade mig till Personlig Tränare.

Kan ni gissa vad han svarade?

"Jo, absolut"

Nu är jag ju klar med utbildningen och kan titulera mig Lic. Personlig Tränare.

Idag kom frågan.
"Tjena, kan du köra fysträning ikväll och imorgon?"

Kan ni gissa vad jag svarade?

"Jaaaa, absolut, jättegärna!"

Så ikväll blev det fullt ös med svettig och rolig uppvärmning, vidare med säckträning och intervaller.
Därefter cirkelträning som hette duga, och avslutade med att de fick jobba ihop 2 & 2 och köra "300-utmaningen".
100 knäböj
100 butterfly situps
100 ryggresningar
Tillsammans. All in. Mosa på.

Och det kan jag säga, vilka tjejer, supergrymma på alla sätt och vis.

Tomatröda i fejset och riktiga svettloppor - och alla hade de ett leende på läpparna efteråt.

Jag är supernöjd och längtar redan till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar