Summa sidvisningar

torsdag 27 november 2014

Boxning & lek.

Onsdag och självklart boxning på schemat.
På bästa plejset BK Rapid.

Ikväll var det, för mig, ett annorlunda boxningspass.

Annorlunda på ett bra sätt.

Vi jobbade mycket med rörlighet och smidighet, med inslag av pulshöjare, vi jobbade mycket med teknik.
Hur man ska kunna använda sin kropp på bästa sätt, hur man kan spara på energin.
Och så gjorde vi något jag inte gjort på typ 20 år.
Kullerbyttor.
Först blev jag lite orolig - kan jag göra det här, stelopererad i nacken som jag är - vågar jag?

Jaaaaaa!
Jag vågade - och sedan ville jag inte sluta!

Och som traditionen bjuder avslutar vi med posering och fotografering.
Ja, det brukar vara jag som driver på lite här, men alla brukar haka på och det blir ett enda stort garv :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar