Summa sidvisningar

torsdag 13 november 2014

Hoppla.

Tränade tillsammans med starka Lotta idag.

Ben- & magpass.

Och vilket ös vi fick till.
Så där starkt och skönt så svetten lackade och vi fick till och med puls.

Och så är det så kul att träna tillsammans.
Att köra samma upplägg, men självklart med våra respektive vikter.
Extra positivt för mig blir att vilan mellan seten verkligen blir av.
Tränar jag ensam så är det lätt hänt att jag skyndar på lite. För det är ju så trist med vila :-).

Sedan fick vi oss ett gott skratt idag också.
Dock blev jag först rädd.
Sedan lite paff. Förvånad.
Och sedan kom skrattet.
Lite så där förlösande.

Under Lottas utfallsset med bulgarian sandbag så ramlar hon plötsligt bakåt.
Landar på rumpan.
Och självklart drar sandbagen henne bakåt så benen far upp i luften.

Ingen vet varför eller vad det var som orsakade fallet.
Jag tror det var ren och skär utmattning i benen och så blev det lite obalans i samband med sandbagen.

Nåväl. Allt slutade väl.
Hon fick tvångsvila lite (plus en kram och lite fniss) innan resterande del kunde göras klart.

Sedan gick det som en dans.

Lite drygt två timmar senare är vi klara och känner oss mer än nöjda.

Snacka om kvalitetstid med en fin vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar