Summa sidvisningar

fredag 7 november 2014

Fyrtiosju.

Ligger här och känner efter lite.
Känns det annorlunda?
Har det gjort någon skillnad?

Alltså att gå från fyrtiosex till fyrtiosju.

Men nä. Inte o kroppen eller knoppen i alla fall.

Däremot jag fått fina presenter. Och det känns fint.

Av yngsta sonen fick jag ett par supersnygga örhängen - precis i min stil.
Och så fick jag ju en riktigt lång och varm kram - och det hör inte till vanligheterna, har aldrig gjort tidigare heller - men mysigt var det hur som helst.

Av maken fick jag biljetter till revy, middag och hotellövernattning - och jag fick välja vem jag ville ha med mig.
Det valet var busenkelt - maken såklart.

Imorrn kväll blir det firande nummer två.
Då kommer stora barnen hem på middag och det ser jag verkligen framemot.

Och vem vet, jag kanske får fler presenter :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar