Summa sidvisningar

fredag 21 november 2014

Från klarhet till klarhet.

Idag vikarierade jag för fina Angelica igen.

Yoga.

Och idag hände något extra i kroppen.
Ett märkligt lugn infann sig.
Trygghet.
Självförtroende.
Och det liksom spred sig igenom hela kroppen.
En tydlig varm känsla, som jag tror, spred sig till deltagarna.

Flow.

Efter klassen stannade jag kvar en stund och pratade med några av deltagarna.

Vi pratade lite om olika lås i kroppen, vi pratade lite om hur man kan jobba med att bli bättre på vissa saker.
Kanske en workshop för att verkligen få jobba igenom vissa asanas, för att lära känna sin kropp och hur det "ska" kännas vid vissa asanas, rörelser, eller flöden.

Linjering. Tydlighet. Och samtidigt lära sig att släppa taget om saker och ting - för att på så vis komma vidare och längre.

Superspännande diskussioner tycker jag!

Avslutade min session på Apalby Friskcenter med att träna magmusklerna samt rensa huvudet lite.

Härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar